wtorek, 17 maja 2011

wisior sutasz / sutaż / soutage


Już po kursie Sutaszu u Pani Marii Janas :) Kursik na początku mnie przeraził, a właściwie precyzja wykonania każdego elementu, mega skupienie... W końcu to jest haft. Jestem pod wrażeniem prac Pani Marii, małe dzieła sztuki (kilka jej prac mogliście zobaczyć w poście o kursie) Tak więc, przedstawiam mój pierwszy wisior wykonany metodą haftu sutaszowego.W środku zielony agat, koraliki szklane, fasetowane, benzynka(?), wszystko wyhaftowane jedwabnym sznurkiem soutage w kolorze jasnej i pastelowej zieleni oraz ciemnego fioletu.Sporo się natrudziłam przy tym projekcie, dniówka szybko opłynęła ;) ale muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że i Wam przypadł do gustu :)
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz